астауыш сынып мұғалімдері Фролова Марина Ивановнаның шеберлік сыныбы Математика сабағының әр түрлі кезеңдерінде 4" Б " сыныпта әр түрлі АМО, слайд-презентация қолданылды. Сабақтың басында Фролова м. и. психологиялық көзқарас жүргізді: "сөз айтыңыз" Достарым! Білімнің жаңғағы қатты, бірақ бәрібір Біз шегінуге үйренбеген едік. Бізге оны бөлуге көмектеседі Сиқырлы сөздер: "біз Бәрін білгіміз келеді!» Бұл сөздер біздің сабағымыздың ұраны болсын. АМО сабақтың басында: Оқушылардың көңіл-күйі жақсы болуы үшін "бір-біріңе Жақсылық сыйла"ойынын ойнау ұсынылды. (Ережелер: біз "сақина"ойыны сияқты ойнаймыз. Балалар шеңберге тұрып, алақандарын бүктеп, бір-біріне жақсы және жақсы нәрсе тілейді). 2 командаға бөлу "машинаны таңдау"ойыны түрінде өтті. (Балалар түрлі түсті машиналарды таңдады). Іс-әрекеттің өзін-өзі анықтауы сұрақтар болды: 1. Сіз қазір не істедіңіз? (қозғалу) 2. Қозғалыс дегеніміз не? (кеңістіктегі қозғалыс) 3. Математикалық қыздыру-бұл ойдың қозғалысы.