Диагностикалық ойын «12 жануар»
Мақсаты:
1) Оқушыны оқушы көзімен тану;
2) Оқушылардың қарым-қатынас
деңгейін анықтау;
3) Сыныптағы беделді лидер, топ
басшысын табу.
Мүмкіндігінше оқушыларды жеке
парталарға отырғызу, жазу құралдарын даярлату.
Сұрақтар:
1) Саған үй жануарлары ұнай ма?
2) Олардың мінезін бақылап көрдің
бе?
3) Хайуанаттар бағындағы жануарлар
мінезі қандай әсер туғызады?
4) Тақтадағы жануарлар
мінез-қылығының сипаттамасымен келісесің бе?
5) Жануарлар мінезі мен адам
мінезінде қандай ұқсастықтар бар?
Тапсырма:
Параққа өзінен басқа, сыныптағы
оқушылардың атын жазып, олардың тұсына мінез ұқсастығы сәйкес келетін аңның
номерін белгіле.
№1. Аю – ойы баяу, жайбасар.
№2. Қасқыр – ызақор, ашуланшақ.
№3. Түлкі – қу, айнымалы.
№4. Қоян – қорқақ, қобалжығыш.
№5. Арыстан – ақылды, айбатты.
№6. Ешкі – ұйымдастырғыш,
бастамашы (идеяшыл)
№7. Сиыр – момын, айтқанға
көнгіш.
№8. Қой – көпшіл.
№9. Жылқы – ақылды, ұқыпты.
№10. Есек – ақымақ, ерме.
№11. Мысық – жалқау, өзімшіл.
№12. Ит – адал, тұрақты, сенімді.
Кілті:
Дала жануары – 3-6 ұпай –
сырттату.
Үй жануары – 3-6 ұпай – жақын
тарту.
1) Арыстан, ешкі 50-100% - басшы,
лидер.
2) Жылқы, қасқыр 50-100% -
ашуланшақтық, ызақорлық, тәкаппарлық.
3) Түлкі, мысық 50-100% - қу,
тапқыр, тұрақсыз.
Ескерту: 1. Бір-біріне не
жазғанын айтпау, көрсетпеу.
2. Сыртқы келбетіне, ұқсастығына
қарап теңеу жасамау.