Баяндаманың тақырыбы: “Химия-биология
сабағында жаңа инновациялық технологияны пайдалану»
ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан
адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет. Білім берудің негізгі мақсаты – білім
мазмұнын жаңартумен қатар, окытудың әдіс-тәсілдері мен әр түрлі құралдарын
қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге асыруда
ақпараттық технологияны пайдалану әдісі зор рөл атқарады. Осы орайда ел
Президенті Н.Ә.Назарбаевтың халыққа жолдауындағы «оқу үрдісінде ақпараттық
технологияларды білім беру саласын жақсартуда қолданыс аясын кеңейту керек»
деген сөзін басшылыққа ала отырып, сабақта жаңа ақпараттық технологияларды
пайдалануға жаппай көшуіміз керек. Ақпараттық технологияларды сабақта
пайдаланудың негізгі мақсаты: Қазақстан Республикасында біртұтас білімдік
ақпараттық ортаны құру, жаңа ақпараттық технологияны пайдалану Қазақстан
Республикасындағы ақпараттық кеңістікті әлемдік білім беру кеңістігімен
сабақтастыру болып табылады.
Көптеген жаңа технологиялармен
қатар соңғы кездері химия биология пәні сабақтарында ақпараттық
технологиялар жиі қолданылуда. Заттардың құрамы мен құрылымын, қасиеттерінің
құрылымына тәуелділігін, қасиеттері белгілі жаңа заттар мен материалдар алуды,
химиялық өзгерістердің заңдылықтары мен оларды басқарудың жолдарын зерделеу-
мектепте химия пәнін оқытудағы негізгі мәселелер. Заттар әлемін (олардың
құрамын, құрылымын, бір заттың басқа затқа айналуын) зерделей отырып, оқушылар
практикалық қызмет үшін тиянақты білім алуы тиіс. Осыған байланысты күнделікті
сабаққа Қойылатын талаптар:
Қазіргі таңда оқудың интерактивті
әдіс-тәсілдері өте көп. Педагогикалық ғалым мен озық тәжірибенің бүгінгі
даму деңгейінде белгілі болған оқыту әдіс-тәсілдерінің бәрін де
еркін игеріп, әрбір нақтылы жағдайларға орай ең тиімдісін таңдап алу және
олардың бірнешеуінің жиынтығын түрлендіре тиімді, үйлесімді әрі шығармашылықпен
қолдану- сабақтың сәтті өтуінің кепілі.
Олай болса сабақтың сәтті өтуіне
ықпал ететін технологилардың бірі СТО болып табылады. Сын тұрғысынан ойлау жобасы
арқылы стратегияларды пайдалануда оқушылардың ізденушілік, зерттеушілік
әрекетін ұйымдастыруға жол ашады. Оқушы жүрегіне жол тауып, оның білімге деген
құштарлығын арттырып, өзін-өзі тәрбиелеуін ғылыми деңгейде ұйымдастыру үшін, әр
оқушының дара ерекшеліктерін ескере білім алуға қабілетін зерттей отырып,
тұлғалық негізінің ашылуына жол ашатын ұстаз. Сабақтарымда СТО элементтерін
қолданып, нәтижеге жетуге тырысамын. Әрбір ұстаздың алдына
келген бала да әртүрлі ойлау қабілетінде болады, мысалы кейбірі шапшаң ойлап,
тез жұмыс істесе, кейбірі тақырыпты баяу қабылдап, оған тапсырманы (тақырыпты)
қайтадан қарап шығу тиімді болып табылады. Сондықтан сабақты жоспарлау кезінде
төмендегідей СТО технологиясының элементтерін қолдануға болады.
Жаңа технология негіздері
тұлғаның химия-биология пәнінен алған
білім сапасы мен сауаттылығын кеңейтуге жәрдемдеседі
Менің ойымша Ақпараттық технология мен СТО ды биология
және химия сабақтарында пайдалану нәтижесінде төмендегідей жетістіктерге қол
жеткізуге болады.
Жаңа технологиялардың мұғалім
үшін де оқушы үшін де пайдасы мол.
«Армансыз адам қанатсыз құспен
тең» демекші, менің ұстаз ретінде де, еліміздің ұлтжанды азаматшасы ретінде де
арманым еліміздің әрбір азаматы терең білімді, интеллектуалды, заманауи
техникаларды еркін меңгере алатын, әрқайсысы еліміздің дамуына өз үлесін қоса
алатын болса деймін. Ол үшін оларға білім беретін ұстаздар өз пәнін жетік
меңгерген, теория мен практиканы оқушылар бойына сіңіре алатын шығармашыл,
ізденімпаз, ең бастысы еңбекқор болуы қажет. Менің оқушыларымның арасынан
осындай ұстаздар шықса онда менің еңбегімнің жанғаны деп ойлаймын. Сондықтан,
өз шәкірттеріме білімімді одан әрі жетілдіре отырып беру, талантты да талапты
оқушылар оқытып тәрбиелеу – негізгі мақсатым.
Баяндаманың тақырыбы: “Химия-биология
сабағында жаңа инновациялық технологияны пайдалану»
ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан
адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет. Білім берудің негізгі мақсаты – білім
мазмұнын жаңартумен қатар, окытудың әдіс-тәсілдері мен әр түрлі құралдарын
қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге асыруда
ақпараттық технологияны пайдалану әдісі зор рөл атқарады. Осы орайда ел
Президенті Н.Ә.Назарбаевтың халыққа жолдауындағы «оқу үрдісінде ақпараттық
технологияларды білім беру саласын жақсартуда қолданыс аясын кеңейту керек»
деген сөзін басшылыққа ала отырып, сабақта жаңа ақпараттық технологияларды
пайдалануға жаппай көшуіміз керек. Ақпараттық технологияларды сабақта
пайдаланудың негізгі мақсаты: Қазақстан Республикасында біртұтас білімдік
ақпараттық ортаны құру, жаңа ақпараттық технологияны пайдалану Қазақстан
Республикасындағы ақпараттық кеңістікті әлемдік білім беру кеңістігімен
сабақтастыру болып табылады.
Көптеген жаңа технологиялармен
қатар соңғы кездері химия биология пәні сабақтарында ақпараттық
технологиялар жиі қолданылуда. Заттардың құрамы мен құрылымын, қасиеттерінің
құрылымына тәуелділігін, қасиеттері белгілі жаңа заттар мен материалдар алуды,
химиялық өзгерістердің заңдылықтары мен оларды басқарудың жолдарын зерделеу-
мектепте химия пәнін оқытудағы негізгі мәселелер. Заттар әлемін (олардың
құрамын, құрылымын, бір заттың басқа затқа айналуын) зерделей отырып, оқушылар
практикалық қызмет үшін тиянақты білім алуы тиіс. Осыған байланысты күнделікті
сабаққа Қойылатын талаптар:
Қазіргі таңда оқудың интерактивті
әдіс-тәсілдері өте көп. Педагогикалық ғалым мен озық тәжірибенің бүгінгі
даму деңгейінде белгілі болған оқыту әдіс-тәсілдерінің бәрін де
еркін игеріп, әрбір нақтылы жағдайларға орай ең тиімдісін таңдап алу және
олардың бірнешеуінің жиынтығын түрлендіре тиімді, үйлесімді әрі шығармашылықпен
қолдану- сабақтың сәтті өтуінің кепілі.
Олай болса сабақтың сәтті өтуіне
ықпал ететін технологилардың бірі СТО болып табылады. Сын тұрғысынан ойлау жобасы
арқылы стратегияларды пайдалануда оқушылардың ізденушілік, зерттеушілік
әрекетін ұйымдастыруға жол ашады. Оқушы жүрегіне жол тауып, оның білімге деген
құштарлығын арттырып, өзін-өзі тәрбиелеуін ғылыми деңгейде ұйымдастыру үшін, әр
оқушының дара ерекшеліктерін ескере білім алуға қабілетін зерттей отырып,
тұлғалық негізінің ашылуына жол ашатын ұстаз. Сабақтарымда СТО элементтерін
қолданып, нәтижеге жетуге тырысамын. Әрбір ұстаздың алдына
келген бала да әртүрлі ойлау қабілетінде болады, мысалы кейбірі шапшаң ойлап,
тез жұмыс істесе, кейбірі тақырыпты баяу қабылдап, оған тапсырманы (тақырыпты)
қайтадан қарап шығу тиімді болып табылады. Сондықтан сабақты жоспарлау кезінде
төмендегідей СТО технологиясының элементтерін қолдануға болады.
Жаңа технология негіздері
тұлғаның химия-биология пәнінен алған
білім сапасы мен сауаттылығын кеңейтуге жәрдемдеседі
Менің ойымша Ақпараттық технология мен СТО ды биология
және химия сабақтарында пайдалану нәтижесінде төмендегідей жетістіктерге қол
жеткізуге болады.
Жаңа технологиялардың мұғалім
үшін де оқушы үшін де пайдасы мол.
«Армансыз адам қанатсыз құспен
тең» демекші, менің ұстаз ретінде де, еліміздің ұлтжанды азаматшасы ретінде де
арманым еліміздің әрбір азаматы терең білімді, интеллектуалды, заманауи
техникаларды еркін меңгере алатын, әрқайсысы еліміздің дамуына өз үлесін қоса
алатын болса деймін. Ол үшін оларға білім беретін ұстаздар өз пәнін жетік
меңгерген, теория мен практиканы оқушылар бойына сіңіре алатын шығармашыл,
ізденімпаз, ең бастысы еңбекқор болуы қажет. Менің оқушыларымның арасынан
осындай ұстаздар шықса онда менің еңбегімнің жанғаны деп ойлаймын. Сондықтан,
өз шәкірттеріме білімімді одан әрі жетілдіре отырып беру, талантты да талапты
оқушылар оқытып тәрбиелеу – негізгі мақсатым.