Бекітемін:
Тулебаев Қ.Ш
Мектеп
директоры
Бектау орта мектебінің
2017– 2018
оқу жылына арналған
жылдық жұмыс
жоспары
Мектеп
психологының оқушылармен жүргізілетін жұмыстары
Психологиялық диагностика
Мақсаты: Тұлғаның
жеке және жас ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін
зерттеу.
Психодиагностикалық зерттеу жұмыстарының
нәтижелерін талдап, қорытындылай келе, жоспарланатын психокоррекциялық (түзету)
жұмыстарының бағдарламасы
Мақсаты: Оқушының
психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды
болдырмау, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту.
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жүргізілу формасы |
Қай сынып оқушы- ларымен жүргізіледі |
Жүргізілу уақыты |
Кім жүргізеді |
Алынатын нәтиже |
1. |
1-сыныптарда психологиялық дамуы бойынша топтық сабақтар |
тренинг |
1 сынып |
Қараша, қаңтар |
Мүтән Б |
Бейімделу кезеңдерін анықтау |
2.
|
5-сынып оқушыларына әлеуметтік бейімделу бойынша топтық сабақтар |
Коррекциялық сабақ |
5 сынып |
Қазан желтоқсан |
Мүтән Б |
Бейімделу кезеңдеріне алдын алу жұмыстары |
3.
|
10- 9-сынып оқушыларының өздігінен кәсіптік анықтауын белсендіру процесі бойынша дамыту сабақтары
|
Тренинг |
10, 9 сыныптар |
Наурыз , сәуір |
Мүтән Б |
Мамандық таңдауға түзету жұмыстарын жүргізу |
4.
|
11-сынып оқушыларының өздігінен кәсіптік анықтауын белсендіру процесі бойынша дамыту сабақтары |
Тренгинг сабақтар |
11 сыныпт |
Наурыз мамыр |
Мүтән Б |
Оқушылардың белсенділігін, іскерлігін арттыру, мамандық таңдауға көмек көрсету |
5.
|
6,8 -ші сынып оқушыларына психологиялық дамыту бойынша топтық сабақтар
|
Топтық тренинг, жаттығулар |
6, 8 Сынып |
Қазан Ақпан |
Мүтән Б |
Қиын оқушыларды анықтай отырып, түзету жұмыстарын жүргізу |
6.
|
МӘБ сынып жетекшілерінің отырысы «Педагогтың эмоциональды көңіл- күйі» |
Тренинг |
ұстаздар |
қаңтар |
Мүтән Б |
Байқағыштық пен ерікті зейінді дамыту, зейіннің тұрақтылығын, шығармашылық қабілеттерін дамыту |
7.
|
«Біз қиыншылықтарды жеңеміз»
|
Тренинг
|
6, 7 сынып |
қараша |
Мүтән Б |
Оқушылардың бойына адамгершілік құндылықтарды дамыту, төзімділіке үйрету
|
8.
|
Ата-аналармен оқушылардың педагогикалық жағынан қараусыз қалғандардың қарым- қатынасына баға беру |
Әңгіме сұхбат |
Ата-аналар |
қаңтар |
Мүтән Б |
Ата -аналардың мұғалімдерге деген қарым қатынастарын анықтау |
Ағартушылық
жұмыс және алдын алу жұмыстары
Мақс аты: Тұлғаның психикалық
және тұлғалық дамуында
кездесетін сәтсіздіктердің алдын
алу
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жүргізілу формасы |
Қай сынып оқушы- ларымен жүргізіледі |
Жүргізілу уақыты |
Кім жүргізеді |
Күтілетін нәтиже |
1. |
оқушылардың әлеуметтік-педагогикалық көмегін ұйымдастыру
|
акция |
1-11 сынып |
Жыл бойы |
Мүтән Б |
Жағдайы төмен оқущыларға әлеуметтік көмек көрсету |
2.
|
оқушыларды үзіліс, сабақтарда, қимыл-қозғалыс ойындар кезінде бақылау |
Бақылау
|
0-5сынып |
Жыл бойы |
Мүтән Б |
Оқушыларға адамды жақсылыққа жетелейтін жақсы қасиеттермен, әрбір жақсы істердің шапағаты туралы түсінік беру. |
3. |
Педагогтарды және ата-аналарды негізгі міндеттерімен және бейімделу кезіндегі қиындықтарды таныстыруға бағытталған жұмыстар |
Әңгіме өткізу |
Мұғалімдер
Ата-аналар |
Қазан қаңтар |
Мүтән Б |
Бейімделу кезеңіндегі оқушылар туралы ақпарат беру |
4. |
Оқушыларды ҰБТ-ге және емтихандарды тапсыруда психологиялық дайындық |
Тренинг - сабақ |
11 сынып |
Наурыз
мамыр |
Мүтән Б |
ҰБТ-ға психологиялық көмек беру |
5 |
Оқушыларды ҰБТ-ге және емтихандарды тапсыруда педагогтар кеңесі |
Әңгіме өткізу |
мұғалімдер |
сәуір
|
Мүтән Б |
Мұғалімдермен ҰБТ туралы анықтама беру |
6. |
Ата-аналарға кәсіби бағдар беру сұрақтары бойынша топтық және жекеленген консультациялар |
Кеңес беру |
Ата-аналар
|
Желтоқсан
|
Мүтән Б |
Тұлғаның өзін анықтайтын міндеттерді шешуде көмек беру. |
5. |
Құқықбұзушылық пен қылмыстың алдын алу шараларының отырыс |
Жиналыс
|
6-11сыныптар |
Қараша
Қаңтар мамыр |
Мүтән Б |
Нашар отбасылардың жағдайын анықтау және арнайы көмек көрсету |
7. |
«Педагогтың психологиялық денсаулығы» |
Тренинг
|
Ұстаздар |
Желтоқсан
|
Мүтән Б |
Оқушылардың жеке тұлғасына жол табу және психофизикалық адамгершілік-денсаулығын қорғау. |
8. |
Ата-аналар жиналысы «Заманауи отбасының тәрбиелеу әдісі»
|
жиналыс |
Ата -аналар |
Қараша Қаңтар Сәуір
|
Мүтән Б |
Оқушылардың құқықтық жағдайын тудыруда көмек көрсету |
9
|
«Отбасындағы адамгершіліктің басымдылығы»,4-8 сыныптар (қараша) |
Тренинг |
Ата -аналар |
Қаңтар |
Мүтән Б |
Отбасындаға адамгершілік құндылықтарды дамыту. |
Психологиялық кеңес беру жұмыстары
Мақсаты: педагогикалық үрдістерге қатысушылардың психологиялық мәдениетін
көтеру, педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді шешуге көмектесу.
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жүргізілу формасы |
Жүргізілу уақыты |
Кім жүргізеді |
Әдістеменің мақсаты |
1. |
Оқу және бейімделуде кездескен қиындықтарда оқушылармен жекеленген және топпен сұхбат, консультация жүргізу |
Кеңес беру |
Қараша |
Мүтән Б |
1,5,10 сыныптарда дайындық дәрежесін анықтау мақсатында оқушылардың оқу ыартуы мен бейімделудің мүмкіндігін табу |
2. |
- 1-ші сыныптың педконсилиумы (бейімделу қызметі кезінің нәтижесі),
|
Кеңес беру, әңгімелесу, пікірлесу |
Қазан
|
Психолог,Тәлімгер
|
Бейімделу кезеңдері туралы кеңес жұмыстарын ұйымдастару |
3. |
- 5-ші сыныптың педконсилиумы, |
Кеңес беру |
Қараша
|
Мүтән Б |
Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеруге байланысты ережелер |
4. |
«Жеткіншектердің әлеуметтілігіне отбасылардың психологиялық дайындығы» |
Жиналыс бірінші сынып ата-аналарымен |
Наурыз |
Психолог,Тәлімгер ТІМ |
Ата -аналарға психологиялық көмек көрсету |
5. |
Өздігінен кәсіпті анықтау сұрағы бойынша жекеленген консультациялау |
Сұхбат, кеңес беру |
Жыл бойы |
Мүтән Б |
Кәсіптік білімдері туралы түсінік |
6. |
9-сынып бойынша педконсилиумы (наурыз) |
Кеңес беру |
наурыз |
Мүтән Б |
Оқушыларға туындаған немесе көкейтесті мәселелеріне орай үнемі кеңес беріп отыру |
5. |
11-сынып бойынша педконсилиумы
|
Сұхбат, кеңес беру |
наурыз |
Мүтән Б |
ҰБТ бойынша кеңес жұмыстарын ұйымдастыру |
6. |
«Достығымызбен мақтанамыз» |
тренинг |
наурыз |
Мүтән Б |
Достық қарым-қатынастарын нығайту |
7. |
МӘБ сынып жетекшілерінің отырысы «Мектеп жанжалын шешу тұжырымы» |
Сұхбат, кеңес беру |
сәуір |
Мүтән Б |
Жанжалды болдырмау, сыйластық қатынастарын нығайту |
6. |
«Мектеп ережесін қалай сақтаймыз?» 0-11 сынып |
Кеңес беру |
Жыл бойы |
Мүтән Б |
Мектеп ережелерімен таныстару, және ережені сақтауды қадағалау |
6. |
Мен сол үшін жауаптымын… 1-11 сыныптар) |
Кеңес беру |
Қаңтар
|
Мүтән Б |
Мектеп мүліктеріне деген жауапкершіліктерін арттыру |
Педагогикалық
ұжыммен жүргізілетін жұмыстар
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жүргізілу формасы |
Жүргізілу уақыты |
Кім жүргізеді |
Әдістеменің мақсаты |
І. Психологиялық мәдени арғарту | |||||
1 |
Жас педагогтарға кеңес |
Кеңес беру, әңгімелесу |
Қыркүйек |
Психолог |
Жас педагогтарға кәсіби шыңдалуға ынталандыру мақсатында кеңестер беру |
2 |
Сынып жетекшілерге арналған кеңестер |
Кеңес беру, әңгімелесу |
Қазан |
Психолог |
Сыныптағы әр оқушыны жан-жақты тани білуге көмектесу |
3 |
Жас маманға жадынама |
Ережемен таныстыру |
Ақпан |
Психолог |
Баламен жұмыс жасау кезінде үлкен ізденіс пен ойлау, жігер мен ынта, күш қуаттың қажет екендігін ұғындыру |
4 |
Оқушылар арасында суицидтің алдын-алу жолдары
|
Түсінік беру, Кеңес беру |
Сәуір |
Психолог |
Мұғалімдерге суициалды мінез – құлықтың психологиялық ерекшеліктері туралы түсінік беру |
ІІ. Психодиагностика | |||||
1 |
Мектеп ұжымының әлеуметтік-психологиялық орта деңгейі |
Сауалнама
|
Желтоқсан
|
Психолог |
Мектеп ұжымының әлеуметтік-психологиялық орта деңгейін анықтау |
2 |
«Кәсіби шындалуға ынталану деңгейін анықтау |
Сауалнама |
Қаңтар
|
Психолог |
Ұстаздардың өзіндік дамыту деңгейін анықтау |
3 |
Өзіңізге мінездеме |
Тест
|
Наурыз |
Психолог |
Өзі туралы басқа адамдардың ойын білу, шындығында қандай адам екендігіне көз жеткізу
|
ІІІ. Психопрофилактика | |||||
1 |
Баға қоюдың бала психологиясына әсері |
Кеңес беру, дәріс |
Қараша
|
Психолог |
Бағалау үрдісі кезінде кемшіліктердің алдын алуға кеңестер беру, әділ бағалай білуге үйрету |
2 |
Мұғалімдерге арналған психологиялық тренинг
|
Тренинг |
Сәуір
|
Психолог |
Адамға, жеке тұлғаға өзіндік «Менін» тереңірек таныту, қызығушылығын ояту, өзінің адамгершілік мінез-құлықтарына баға беру |
3 |
Мектеп ұжымында жағымды психологиялық қарым-қатынас орнату жаттығулары |
Жаттығу
|
Мамыр |
Психолог |
Мұғалімдердің психикалық көңіл-күйлерін көтеру,шығармашылық қабілеттерін бағалай білу, өздеріне құрметпен қарау,ұжымда сыйластық қарым-қатынас орнату |
Ата –
аналармен жүргізілетін психологиялық жұмыстар
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жүргізілу формасы |
Жүргізілу уақыты |
Кім жүргізеді |
Әдістеменің мақсаты |
| |||||
1 |
Ата-аналарға арналған 10 кеңес
|
Кеңес беру |
Қыркүйек |
Психолог |
Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайтуға көмектесу |
2 |
Қарым-қатынаста біз қандаймыз?
|
Психологиялық тренинг |
Қаңтар
|
Психолог
|
Ата-аналар мен оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасын жақсарту |
3 |
Отбасында балаға жағымды психологиялық жағдай туғыза аламыз ба?
|
Кеңес беру, тренинг |
Наурыз |
Психолог |
Отбасында балаға жағымды психологиялық жағдай туғыза білу
|
| |||||
1 |
Баланың тұлғалық қалыптасуындағы ата-ананың рөлі |
Кеңес беру |
Қараша |
Психолог |
Жас ұрапқты қоғамымыздың саналы азаматы етіп тәрбиелеу |
2 |
Ұрпағың ұлағатты болсын десеңіз...
|
Дөңгелек үстел |
Ақпан |
Психолог |
Әрбір ата-ананың пікірін ортаға сала отырып,бала тәрбиесі жөніндегі түсініктерін кеңейту |
3 |
Ата – аналарға психологиялық кеңес |
Кеңес беру |
Жыл бойы |
Психолог |
Ата – аналарға оқушылардың мектепке бейімделуі және ҰБТ пен МАБ туралы түсінік жұмыстарын жүргізіп, кеңестер беру |
4 |
Оқушылар арасында суицидтің алдын-алу жолдары
|
Түсінік беру, кеңес беру |
Сәуір |
Психолог |
Ата – аналарға суициалды мінез – құлықтың психологиялық ерекшеліктері туралы түсінік беру |
| |||||
1 |
«Ата-ана мен баланың қарым-қатынасы»
|
Сауалнама, тренинг |
Желтоқсан |
Психолог |
Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру |
2 |
Ата-аналарға арналған тест |
Тест |
Наурыз |
Психолог |
Ата – аналардың өз балаларымен қарым – қатынасын, тәрбиелеу әдістерін анықтау |
Оқушылардың психологиялық ахуалын нығайту
және суицидтің алдын алуға байланысты іс-шаралар жоспары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жүргізілу формасы |
Кіммен жүргізіледі |
Жүргізілу уақыты |
Алынатын нәтиже |
Кім жүргізеді |
|
І. Психодиагностика | |||||
1 |
Мектеп оқушыларының психологиялық ахуалын нығайту және суицидтің алдын алуға байланысты іс-шаралар жоспарын жасақтау |
Жоспар жасақтау |
4-11 сыныптар |
Қыркүйек |
Оқушылардың психологиялық ахуалын нығайту және суицидтің алдын алуға, қиындықты жеңе білуге көмектесу |
Мүтән Б |
2 |
Өз қорқынышыңды жеңе аласың ба? |
Тест
|
9 -11 |
Қараша
|
Қорқыныш деңгейінің жеңе білуін анықтау |
Мүтән Б |
3 |
Менің көңіл-күйім |
Тест |
8 – 11 сыныптар |
Қаңтар
|
Өз әдеттері мен жеке ерекшеліктеріне ой жүгіртулеріне мүмкіндік жасау |
Мүтән Б |
4 |
С.Спилбергер бойынша өзін-өзі бағалаудың тұлғалық шкаласы
|
Тест |
8 – 11 сыныптар |
Ақпан |
Тұлғаның стреске жеке сезгіштігі ретінде алаңдау деңгейін анықтау |
Мүтән Б |
5 |
Э.Ховард бойынша стреске төзімділік деңгейін анықтау |
Тест |
8 – 10 сыныптар |
Наурыз |
Оқушылардың стресттік деңгейін анықтау. |
Мүтән Б
|
6 |
Депрессиялық деңгейді анықтауға арналған тест |
Тест |
7 – 8 сыныптар |
Сәуір |
Оқушылардың депрессиялық деңгейін анықтау |
Мүтән Б |
| ||||||
1 |
Менің өмірдегі орным |
Тренинг |
8 – 10 сыныптар |
Қараша |
Оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау |
Мүтән Б |
2 |
«Бақыт сыры» |
Тренинг |
8 – 10 сыныптар |
Сәуір
|
Оқушылардың «бақыт» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту |
Мүтән Б |
| ||||||
1 |
Оқушыларда жағымды мінез-құлық қалыптастыруға арналған тренинг
|
Тренинг |
8-10 сыныптар |
Қазан |
Оқушыларға адамды жақсылыққа жетелейтін жақсы қасиеттермен, әрбір жақсы істердің шапағаты туралы түсінік Беру |
Мүтән Б |
2 |
Өмірге жағымды көзқарасты қалыптастыру тренингі
|
Тренинг |
7 – 11 сыныптар |
Ақпан |
Өмірдегі стрестік ситуацияларды жеңуге байланысты жағымды реакцияларды әрекетке келтіруге үйрету |
Мүтән Б |
3 |
Оқушылардың өмірге құштарлығын арттыру |
Тренинг
|
1 – 7 сыныптар |
Сәуір
|
Өмір сүру жолдары туралы өзіндік орнын, өмірлік бағдарын дамыту. Ойлау,пайымдау, шешім қабылдау. |
Мүтән Б |
| ||||||
1 |
Жасөспірімдер суициді және оның психологиялық ерекшеліктері |
Баяндама, кеңес беру |
Ұстаздар мен ата-аналарға |
Қараша
|
Бала тәрбиесінің дұрыс жолға түсуіне ықпал ету. |
Мүтән Б |
2 |
Оқушылар арасында суицидтің алдын-алу жолдары
|
Түсінік беру, кеңес беру |
Ұстаздар мен ата - аналарға |
Сәуір |
Ата – аналар мен мұғалімдерге суициалды мінез – құлықтың психологиялық ерекшеліктері туралы түсінік беру |
Мүтән Б |
Дарынды оқушылармен
жүргізілетін жұмыстар
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жүргізілу формасы |
Кіммен жүргізіледі |
Жүргізілу уақыты |
Алынатын нәтиже |
Кім жүргізеді | |
|
І. Психодиагностика | ||||||
1 |
Торренс әдістемесіндегі тапсырмаларды қолдану арқылы балаларда шығармашылық қабілетті анықтау және дамыту жолдары |
Проективті суретті тест |
1 – 11 сыныптар |
Қазан |
Балалардың дарындылық қабілеті мен шығармашылық ойлауын анықтау |
Мүтән Б | |
2 |
Ойлау қабілетіндегі белсенділікті дамыту әдістемелері |
Әдістеме |
1 – 4 сыныптар |
Қараша
|
Оқушылардың қабілетін анықтау |
Мүтән Б | |
3 |
Мектеп оқушыларының интеллект деңгейін зерттеуге арналған тест тапсырмалары |
Тест |
1 – 11 сыныптар |
Қаңтар
|
Оқушылардың интеллект деңгейін анықтау |
Мүтән Б | |
4 |
Дарындылық картасы (Авторы: Савенков А.И., Мектептегі психология № 7. 2013 ж., 44 бет). |
Сауалнама
|
5-8 сыныптар |
Ақпан
|
Оқушылардың дарындылықтарын анықтау |
Мүтән Б | |
|
ІІ. Психопрофилактика | ||||||
1 |
Тренинг және коммуникативті ойын элементтерін қолдану |
Тренинг |
5 – 11 сыныптар |
Желтоқсан |
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, танымдық қасиеттері мен қызығушылықтарын жетілдіру |
Мүтән Б | |
2 |
Мен елімнің ертеңімін |
Тренинг |
4 – 7 сыныптар |
Қаңтар
|
Логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту |
А.Сатқанғұлова | |
3 |
Оқушылардың ұйымдастырушылық қабілеттерін анықтау |
Тренинг |
7 - 11 сыныптар |
Наурыз |
Оқушыларды ұйымдастырушылыққа, ойларымен бөлісіп, ашық айтуға дағдыландыру, ойлау қабілетін дамыту |
Мүтән Б | |
4 |
Сиқыршыға саяхат |
Ойын |
8 – 11 сыныптар |
Сәуір
|
Оқушылардың коммуникативті қабілеттерін дамыту |
Мүтән Б | |
Мамандыққа
арналған жұмыстардың жоспары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жүргізілу формасы |
Кіммен жүргізіледі |
Жүргізілу уақыты |
Жұмыстың бағыты |
Алынатын нәтиже |
Кім жүргізеді |
1. |
Бейіндік сыныптарды нақтылау |
Нақтылау |
9 сыныптар |
Тамыз |
Психодиаг-ностика |
Бейіндік сыныптарды нақтылау, психологиялық кеңестер беру |
Мүтән Б |
2. |
Бірінші сынып оқушыларының мектепке дайындығын анықтау (Керн – Йерасек тестісі) |
Тест |
1 сыныптар |
Қыркүйек |
Психодиаг-ностика |
Оқушылардың әлеуметтік психологиялық зияткерлік дайындығын тексеру |
Мүтән Б |
3. |
Оқушылардың мектеп мотивациясына бейімделуін (адаптация) анықтау |
Анкета |
5 сыныптар |
Қазан |
Психодиаг-ностика
|
5 сынып оқушыларының мектепке бейімделу деңгейін анықтау |
Мүтән Б |
4. |
Жігерлілік және табандылық қасиеттерді зерттеу |
Сауалнама |
8-10 сыныптар |
Қазан
|
Психодиаг-ностика
|
Оқушылардың табандылығының деңгейін анықтау |
Мүтән Б |
5. |
Біз 5 – сыныпқа барамыз |
Тренинг - сабақ |
5 сыныптар |
Қараша |
Психо- коррекция |
Оқушылар арасында үрей, қорқыныш деңгейлерін анықтап, психологиялық дайындық орнату |
Мүтән Б |
6. |
Біздің бесінші сыныптағы тұлғалық дамуымыз |
Тренинг |
5 сыныптар |
Желтоқсан
|
Психо- профилактика |
Оқушылардың бастауыш буыннан орта буынға өту кезеңіндегі бейімделуін анықтау |
Мүтән Б |
7. |
Мамандық туралы хабардылығың |
Сауалнама |
8-10 сыныптар |
Желтоқсан
|
Психодиаг-ностика
|
Оқушылардың мамандық туралы пікірлерін кеңейту |
Мүтән Б |
8. |
«Мен және менің өмірлік жоспарларым» |
Сауалнама |
8 – 10 сыныптар |
Қаңтар |
Психодиаг-ностика
|
Оқушылардың алға қойған мақсаттарын анықтау |
Мүтән Б |
9. |
Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауына арналған жаттығулар |
Жаттығу
|
9 – 11 сыныптар |
Ақпан |
Психо- профилактика
|
Оқушылардың мамандық таңдауында қателеспеуіне көмектесу |
Мүтән Б |
10.
|
Д.Голландтың тұлғаның типтерін анықтау тесті |
Тест
|
8-10 сыныптар |
Наурыз
|
Психодиаг-ностика
|
Кәсіби-тұлғалық типті бағалау мен тұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау |
Мүтән Б |
11.
|
Оқушылардың мамандық таңдауға дайындығын анықтау |
Сауалнама
|
9 – 11 сыныптар |
Сәуір |
Психодиаг-ностика
|
Оқушылардың мамандық таңдауға дайындығын анықтау |
Мүтән Б |
Мектепішілік
тәртіпсіздікке бейім оқушылармен психологиялық бағыттағы жүргізілетін жұмыстардың
жоспары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жүргізілу формасы |
Жүргізілу уақыты |
Алынатын нәтиже |
Кім жүргізеді |
І. Психологиялық диагностика | |||||
1.
|
Тәртіпсіздікке бейім оқушыларды анықтау |
Тізім алу |
Қыркүйек |
Оқушылардың жүріс – тұрысына, мінез – құлқына, тәртібіне қадағалау жасап, назарда ұстау |
Психологтар, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
2.
|
Оқушылардың мектептен тыс уақытын анықтау |
Алдын алу |
Қыркүйек |
Оқушылардың бос уақытының ұйымдастырылуын қадағалау |
Психологтар, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
3.
|
Оқушылардың әлеуметтік және жанұя жағдайымен танысу |
Рейдке шығу |
Қазан |
Оқушылардың әлеуметтік және жанұя жағдайымен жақынырақ танысу, тығыз байланыс жасау |
Әлеуметтік педагог, мектеп ембикесі, психологтар |
4.
|
Оқушылардың сабаққа қатысуын жүйелі бақылау |
Бақылау |
Үнемі |
Оқушылардың сабаққа қатысын бақылау |
Психолог, ТІМ, сынып жетекшілер |
5.
|
Менің мінезім осындай |
Тест |
Қаңтар |
Оқушылардың мінез-құлқын анықтау |
Психолог |
6.
|
Э.Ховард бойынша стреске төзімділік психология
|
Тест |
Наурыз |
Оқушылардың стресттік деңгейін анықтау. |
Психолог |
7.
|
Депрессиялық деңгейді анықтауға арналған тест
|
Сауалнама |
Сәуір |
Оқушылардың депрессиялық деңгейін анықтау |
Психолог |
| |||||
8.
|
Оқушыларда жағымды мінез-құлық қалыптастыруға арналған тренинг
|
Тренинг |
Қазан |
Оқушыларға адамды жақсылыққа жетелейтін жақсы қасиеттермен, әрбір жақсы істердің шапағаты туралы түсінік беру. |
Психолог
|
9.
|
Қарым – қатынаста агрессияны болдырмау жолдары
|
Тренинг |
Қараша |
Оқушыларды бірін-бірі түсіне білуге қалыптастыру. Оқушыларға агрессия күйі туралы түсінік беру. Ашу мен агрессияны жеңілдетудің жолдарын табу |
Психолог
|
10.
|
Сенімділікке қадам |
Тренинг |
Мамыр |
Агрессивті күй және сенімсіздіктің алдын ала отырып, сенімділікке тәрбиелеуді қалыптастыру |
Психолог |
ІІІ. Психопрофилактика және психологиялық мәдени ағарту | |||||
11.
|
Мектеп оқушыларының мәдени мінез-құлық ережелері |
Мәдени ережелер-мен таныстыру |
Қараша |
Оқушыларға мектептегі, сыныптағы, қоғамдық орындардағы өз мінез-құлықтарын игере білуге байланысты ережелер |
Психолог |
12.
|
Қиын балалардың мінез-құлқын түзетудің психологиялық мәселелері |
Баяндама |
Ата-аналар жиналы-сында |
Қиын балалардың пайда болу себептері мен оларды тәрбиелеу жолдарымен таныстыру |
Психолог |
13.
|
Оқушыларға психологиялық кеңес |
Кеңес беру |
Жыл бойы |
Оқушыларға туындаған немесе көкейтесті мәселелеріне орай үнемі кеңес беріп отыру |
Психолог |
14.
|
Стреске қарсы әдістер |
Ережемен таныстыру |
Ақпан |
Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеруге байланысты ережелер |
Психолог |
15.
|
«Әке көрген оқ жонар...» |
Кеңес беру, әңгімелесу |
Наурыз |
Ұл балаларға тән жақсы қасиеттерді бойларына дарыта білуге баулу, ашық әңгімелесу,сырласу |
Психолог |
Ұлттық
бірыңғай тестіге дайындауға байланысты психологиялық бағыттағы жүргізілетін
жұмыстардың
жоспары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жүргізілу уақыты |
Бағытталған іс-әрекет |
Күтілетін нәтиже | |
І.Әдістемелік бөлім | |||||
1 |
Қажетті материалдар банкін құру; диагностика,сауалнама, ескертпелер,кеңестер |
Жыл бойы |
Әдістемелік әдебиеттерді жинақтау және психологиялық анализ жасау |
Жинақталған материалдарды практикада қолдану | |
2 |
Оқушылар мен ата-аналарға ҰБТ-ның мақсаты мен міндеті жөнінде түсінік беру |
қыркүйек |
Нұсқаулықтармен таныстырып, хаттама жазу |
ҰБТ жөніндегі түсініктерін кеңейту,ата-аналардың балаларға моралдық тұрғыда көмектесулеріне ықпал ету | |
3 |
Оқушылардың әлеуметтік жағдайы мен денсаулығына сараптама жасап, мониторингісін шығару |
Жыл бойы |
Әлеуметтік педагог пен мектеп ембикесімен байланыс жасау |
Оқушылардың әлеуметтік жағдайы мен денсаулығын анықтау | |
4 |
«Алтын белгі» белгісіне үміткер оқушылармен әңгімелесу |
қыркүйек |
Жылы қарым-қатынас орнату |
Оқушыларға психологиялық тұрғыда көмектер беру | |
ІІ. Диагностикалық бөлім. Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекеттерін зерттеу
| |||||
№ |
Бағдарлама іс-әрекеті |
Өтілу уақыты |
Жұмыыс барысы |
Күтілетін нәтиже | |
1 |
Оқушылардың ҰБТ-ға дайындық деңгейі |
Қыркүйек
|
Сауалнаманы қорытындылау |
Оқушылардың ҰБТ-ға дайындық деңгейін анықтау | |
2 |
Жігерлілік жәні табандылық қасиеттер |
Қазан
|
Сауалнаманы қорытындылау |
Оқушылардың жігерлілік қасиеттерін,табандылық деңгейін анықтау | |
3 |
Түлектерді ҰБТ-ге психология- лық дайындау әдістері: 1.С.Спилбергер бойынша өзін-өзі бағалаудың тұлғалық шкаласы; 2.Э.Ховард бойынша стресске төзімділік деңгейін анықтау; 3.Депрессиялық деңгейді анықтауға арналған тест. |
Қараша
|
Сауалнаманы қорытындылау |
Тұлғаның жеке сезгіштігі ретінде алаңдау деңгейін анықтау;
Стреске төзімділік деңгейін білу;
Депрессиялық деңгейін анықтау. | |
4 |
«Өзін-өзі тани білу» |
Желтоқсан |
Тестіні қорытындылау |
Оқушылардың күшті және әлсіз жақтарын білу | |
5 |
«Өзіңді-өзің бақылай білесің бе?» |
Желтоқсан |
Тестіні қорытындылау |
Коммуникативті бақылау деңгейлерін анықтау | |
6 |
Жауапты бола аласың ба? |
Қаңтар |
Тестіні қорытындылау |
Оқушылардың жауапкершілігін анықтау | |
7 |
Өзіңді белсенді деп ойлайсың ба? |
Қаңтар |
Тестіні қорытындылау |
Оқушылардың белсенділігін арттыру | |
8 |
Өзіңді зейінді немесе зейінді емес қатарына қоса аласың ба? |
Ақпан |
Тестіні қорытындылау |
Оқушылардың танымдық қабілеттерін анықтау | |
9 |
Өзіңді тәуелсізбін деп санайсың ба? |
Ақпан
|
Тестіні қорытындылау |
Қаншалықты тәуелсіз адам екенін түсінуге көмектесу | |
Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау | |||||
1 |
Оқушылардың мамандықты дұрыс таңдауына көмек беру (М/п.№5.2013 ж.) |
Қазан |
Тренинг
|
Оқушыларға мамандық таңдау,олардың әдістері туралы білімдерін,түсініктерін кеңейте отырып,мамандықтарға қызығушылықтарын арттыру.
| |
2 |
ҰБТ –ға дайындық барысындағы қиындықтар. Зейінді дамытуға байланысты әдістемелер |
Желтоқсан
|
Практикалық жұмыс |
Оқушыларды зейінді дамыту жолдарымен таныстыру. | |
|
Менің таңдаған мамандығым |
Желтоқсан
|
Тренинг
|
Оқушыларға кәсіп таңдауда өзінің қалауы және бойында бар қасиеттерге сүйене алуға,қолынан келетін істі ары қарай дамытуға бағыт-бағдар беру. | |
2 |
Есте сақтау.Есте сақтау тәсілдері |
Қаңтар
|
Практикалық жұмыс |
Есте сақтауды дамыту жаттығулары және дамыту тәсілдері | |
|
ҰБТ-ге дайындалуға арналған тренинг сабақ |
|
Тренинг-сабақ |
Оқушылардың өзін тану арқылы, өзіндік бағалауын қалыптастыру, стресті жеңуге жол көрсету | |
3 |
Ата-аналарға психологиялық кеңес: ҰБТ тапсыруға қалай әзірленеміз? |
Ата-ана жиналысында |
Кеңес беру |
Ата-аналарға психологиялық көмек беру | |
4 |
«Балаңыздың ҰБТ-ге дайындығы қалай және сіз қандай көмек түрлерін бердіңіз немесе бере алдыңыз?» (ата-аналарға) |
Ақпан
|
Сауалнама |
Ата-аналардың жауапкершілігін арттыру | |
5 |
ҰБТ-ге дайындық кезіндегі психологиялық көмек |
Наурыз
|
Кеңес, лекция |
Ата-аналар мен ұстаздарға кеңес беру | |
6 |
Сенімділік . |
Қаңтар
|
тренинг |
Әрбір жеке тұлғаның ойлау қабілетін,ҰБТ-ге деген сенімділігін,көтеріңкі көңіл күй сезімдерін психология тұрғысында дамыту. | |
ІҮ. Түзету және дамытушылық бөлім. Мақсаты: ҰБТ-ға дайындық кезіндегі стратегиямен өзін-өзі тексеру, өзін-өзі бақылау, өз күшіне деген сенімділігін жоғарлату. | |||||
№ |
Бағдарлама іс-әрекеті |
Жүргізілу уақыты |
Жұмыс барысы |
Күтілетін нәтиже | |
1 |
Оқушыларды ҰБТ-ге психологиялық тұрғыда дайындау (М/п. №5.2013 ж.,36 бет). |
Қараша |
Тренинг
|
ҰБТ-ге психологиялық қолдау, оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттыру. | |
2 |
Тұлғаның өзіне сенімділігін арттыру |
Қаңтар |
тренинг |
Өзіне деген сенімділігін арттыру | |
3 |
Стреске қарсы жаттығулар |
Наурыз
|
тренинг |
Стресс жағдайында өзін ұстауды үйрету | |
4 |
Оқушыларды ҰБТ-ға эмоциялық-психологиялық дайындау |
Мамыр
|
Тренинг-сабақ |
Оқушыларды эмоциялық-психологиялық дайындау | |
Ү. Консультациялық бағыт. Мақсаты: Оқушыларды ҰБТ ерекшелігімен және өтілу ережелермен таныстыру. Стреске қарсы тұру жолдарымен таныстыру. | |||||
№ |
Бағдарлама іс-әрекеті |
Жүргізілу уақыты |
Жұмыс барысы |
Күтілетін нәтиже | |
1 |
ҰБТ-ге оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындау |
Кезінде
|
Кеңес беру
|
Оқушылардың ҰБТ-ге дайындығын арттыру, терең білімді қалыптастыру | |
2 |
Оқушыларды ҰБТ-ге дайындаудағы ата-ана рөлі |
Кезінде
|
Кеңес беру
|
Ата-ана мен бала арасындағы сүйіспеншілікті нығайту,әр адамның өзіне деген сенімділігіне тәрбиелеу | |
3 |
ҰБТ кезіндегі стрестен арылу жолдары |
Кезінде |
Кеңес беру
|
Оқушылардың психологиялық мәселелерін анықтау | |
4 |
Жүйке жүйесіне түсетін күштен арылту |
Кезінде
|
Кеңес беру
|
Қиыншылықтарды болдырмау жолдарын қарастыру | |