«Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімі Бектау ауылының жалпы орта бәләм беретін мектебі» комуналдық мемлекеттік мекемесі
Комунальное государственное учреждение "Обще образовательная школа села Бектау отдела образования по Шортандинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жылдық жопар

08.11.2017

Бекітемін:               

Тулебаев Қ.Ш

            Мектеп

директоры

 

 

 

 

 Бектау орта мектебінің

2017– 2018

оқу жылына арналған

жылдық жұмыс

жоспары

 

 

 

 

                                                                                     

 

 

 

                                                                                                   

Мектеп

психологының  оқушылармен жүргізілетін жұмыстары

Психологиялық диагностика

Мақсаты: Тұлғаның

жеке және жас ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін

зерттеу.

 

Психодиагностикалық зерттеу жұмыстарының

нәтижелерін талдап, қорытындылай келе, жоспарланатын психокоррекциялық (түзету)

жұмыстарының бағдарламасы

Мақсаты: Оқушының

психикалық  және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды

болдырмау, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту.

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілу формасы

Қай сынып оқушы-

ларымен жүргізіледі

Жүргізілу уақыты

Кім жүргізеді

Алынатын нәтиже

1.   

1-сыныптарда психологиялық

дамуы бойынша топтық сабақтар

тренинг

1 сынып

Қараша,

қаңтар

Мүтән Б

Бейімделу кезеңдерін анықтау

2.              

 

5-сынып оқушыларына әлеуметтік бейімделу бойынша топтық

сабақтар

Коррекциялық сабақ

5 сынып

Қазан

желтоқсан

Мүтән Б

Бейімделу

кезеңдеріне алдын алу жұмыстары

3.              

 

10- 9-сынып оқушыларының өздігінен кәсіптік анықтауын

белсендіру процесі бойынша дамыту сабақтары

 

Тренинг

10, 9 сыныптар

Наурыз , сәуір

Мүтән Б

Мамандық таңдауға түзету жұмыстарын жүргізу

4.              

 

11-сынып оқушыларының өздігінен

кәсіптік анықтауын белсендіру процесі бойынша дамыту сабақтары

Тренгинг сабақтар

11 сыныпт

Наурыз

мамыр

Мүтән Б

Оқушылардың

белсенділігін, іскерлігін арттыру, мамандық таңдауға көмек көрсету

5.              

 

6,8 -ші сынып оқушыларына психологиялық дамыту бойынша

топтық сабақтар

 

Топтық тренинг, жаттығулар 

6, 8

Сынып

Қазан

Ақпан

Мүтән Б

Қиын оқушыларды анықтай

отырып, түзету жұмыстарын жүргізу

6.              

 

МӘБ сынып жетекшілерінің

отырысы «Педагогтың эмоциональды көңіл- күйі»

Тренинг

ұстаздар

қаңтар

Мүтән Б

Байқағыштық пен ерікті

зейінді дамыту, зейіннің

тұрақтылығын, шығармашылық қабілеттерін дамыту

7.  

 

«Біз

қиыншылықтарды жеңеміз»

 

Тренинг

 

6,

7 сынып

қараша

    

Мүтән Б

Оқушылардың

бойына адамгершілік құндылықтарды дамыту, төзімділіке үйрету

 

8.  

 

Ата-аналармен

оқушылардың  педагогикалық жағынан қараусыз

қалғандардың қарым- қатынасына баға беру

 

Әңгіме сұхбат

Ата-аналар

қаңтар

    

Мүтән Б

Ата

-аналардың мұғалімдерге деген қарым қатынастарын анықтау

 

 

 

Ағартушылық

жұмыс және алдын алу жұмыстары

Мақс аты: Тұлғаның психикалық 

және тұлғалық дамуында 

кездесетін  сәтсіздіктердің алдын

алу

 

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілу формасы

Қай сынып оқушы-

ларымен жүргізіледі

Жүргізілу уақыты

Кім жүргізеді

Күтілетін нәтиже

1.

оқушылардың әлеуметтік-педагогикалық көмегін ұйымдастыру

 

акция

1-11 сынып

Жыл бойы

Мүтән Б

Жағдайы төмен оқущыларға әлеуметтік

көмек көрсету

2.

оқушыларды

үзіліс, сабақтарда, қимыл-қозғалыс ойындар кезінде бақылау

Бақылау

0-5сынып

Жыл

бойы

Мүтән

Б

Оқушыларға

адамды жақсылыққа жетелейтін жақсы қасиеттермен, әрбір жақсы істердің шапағаты

туралы түсінік беру.

3.

Педагогтарды және ата-аналарды

негізгі міндеттерімен және бейімделу кезіндегі қиындықтарды таныстыруға бағытталған

жұмыстар

Әңгіме

өткізу

 

Мұғалімдер

Ата-аналар

Қазан

қаңтар

Мүтән

Б

Бейімделу

кезеңіндегі оқушылар туралы ақпарат беру

4.

Оқушыларды

ҰБТ-ге және емтихандарды тапсыруда психологиялық дайындық

Тренинг

- сабақ

11

сынып

Наурыз

мамыр

Мүтән

Б

ҰБТ-ға психологиялық көмек беру

5

Оқушыларды

ҰБТ-ге және емтихандарды тапсыруда педагогтар кеңесі 

Әңгіме

өткізу

мұғалімдер

сәуір

 

    

Мүтән Б

Мұғалімдермен

ҰБТ туралы анықтама беру

6.

Ата-аналарға кәсіби бағдар беру сұрақтары

бойынша топтық және жекеленген консультациялар

Кеңес

беру

Ата-аналар

Желтоқсан

Мүтән

Б

 Тұлғаның өзін  анықтайтын міндеттерді шешуде көмек беру.

5.

Құқықбұзушылық

пен қылмыстың алдын алу шараларының отырыс

Жиналыс

6-11сыныптар

Қараша

Қаңтар

мамыр

    

Мүтән Б

Нашар отбасылардың жағдайын анықтау және

арнайы көмек көрсету

7.

 «Педагогтың  психологиялық денсаулығы»

Тренинг

Ұстаздар

Желтоқсан

Мүтән

Б

Оқушылардың

жеке тұлғасына жол табу және психофизикалық адамгершілік-денсаулығын қорғау.

8.

Ата-аналар жиналысы «Заманауи отбасының тәрбиелеу әдісі»

 

 

 

жиналыс

Ата

-аналар

Қараша

Қаңтар

Сәуір

Мүтән

Б

Оқушылардың құқықтық жағдайын

тудыруда көмек көрсету

9

 

 

 

 «Отбасындағы адамгершіліктің басымдылығы»,4-8

сыныптар (қараша)

Тренинг

Ата

-аналар

Қаңтар

Мүтән

Б

Отбасындаға адамгершілік құндылықтарды

дамыту.

 

 

 

 

 

 

 Психологиялық кеңес беру  жұмыстары

Мақсаты: педагогикалық үрдістерге қатысушылардың психологиялық мәдениетін

көтеру, педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді шешуге көмектесу.

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілу формасы

Жүргізілу уақыты

Кім жүргізеді

Әдістеменің мақсаты

1.

Оқу

және бейімделуде кездескен қиындықтарда оқушылармен жекеленген және топпен сұхбат,

консультация жүргізу

Кеңес

беру

Қараша

Мүтән

Б

1,5,10 сыныптарда дайындық дәрежесін анықтау мақсатында

оқушылардың оқу ыартуы мен бейімделудің мүмкіндігін табу

2.

- 1-ші сыныптың педконсилиумы (бейімделу қызметі кезінің

нәтижесі),

 

Кеңес

беру,

әңгімелесу,

пікірлесу

Қазан 

Психолог,Тәлімгер

 

 Бейімделу кезеңдері туралы кеңес жұмыстарын ұйымдастару

3.

-

5-ші сыныптың педконсилиумы,

Кеңес беру

Қараша

Мүтән

Б

Оқушылардың

көңіл-күйлерін көтеруге байланысты ережелер

4.

«Жеткіншектердің әлеуметтілігіне

отбасылардың психологиялық дайындығы»

Жиналыс

бірінші  сынып ата-аналарымен

Наурыз

Психолог,Тәлімгер

ТІМ

Ата -аналарға психологиялық көмек көрсету

5.

Өздігінен кәсіпті анықтау сұрағы бойынша жекеленген консультациялау

Сұхбат,

кеңес

беру

Жыл

бойы

Мүтән

Б

Кәсіптік білімдері туралы түсінік

6.

9-сынып бойынша  педконсилиумы (наурыз)

Кеңес

беру

наурыз

Мүтән

Б

Оқушыларға

туындаған немесе көкейтесті мәселелеріне орай үнемі кеңес беріп отыру

5.

11-сынып бойынша  педконсилиумы

Сұхбат,

кеңес

беру

наурыз

Мүтән

Б

ҰБТ бойынша кеңес жұмыстарын ұйымдастыру

6.

«Достығымызбен мақтанамыз»

тренинг

наурыз

Мүтән

Б

Достық

қарым-қатынастарын нығайту

7.

МӘБ сынып жетекшілерінің отырысы «Мектеп жанжалын шешу тұжырымы»

Сұхбат,

кеңес

беру

сәуір

Мүтән

Б

Жанжалды болдырмау, сыйластық қатынастарын

нығайту

6.

 «Мектеп ережесін қалай сақтаймыз?»

0-11 сынып

Кеңес беру

Жыл бойы

Мүтән Б

Мектеп ережелерімен таныстару, және ережені сақтауды қадағалау

6.

Мен сол үшін жауаптымын…

 1-11 сыныптар)

Кеңес

беру

Қаңтар

Мүтән

Б

Мектеп

мүліктеріне деген жауапкершіліктерін арттыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагогикалық

ұжыммен жүргізілетін жұмыстар

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілу формасы

Жүргізілу уақыты

Кім жүргізеді

Әдістеменің мақсаты

    І. Психологиялық мәдени арғарту

1

Жас

педагогтарға кеңес

Кеңес

беру,

әңгімелесу

Қыркүйек

Психолог

Жас

педагогтарға кәсіби шыңдалуға ынталандыру мақсатында кеңестер беру

2

Сынып

жетекшілерге арналған кеңестер

Кеңес

беру,

әңгімелесу

Қазан

Психолог

Сыныптағы

әр оқушыны жан-жақты тани білуге көмектесу

3

Жас

маманға жадынама

Ережемен

таныстыру

Ақпан

Психолог

Баламен

жұмыс жасау кезінде үлкен ізденіс пен ойлау, жігер мен ынта, күш қуаттың қажет

екендігін ұғындыру

4

Оқушылар

арасында суицидтің алдын-алу жолдары

 

Түсінік

беру,

Кеңес

беру

Сәуір

Психолог

 Мұғалімдерге суициалды мінез – құлықтың

психологиялық ерекшеліктері туралы түсінік беру

ІІ. Психодиагностика

1

Мектеп

ұжымының әлеуметтік-психологиялық орта деңгейі

Сауалнама

Желтоқсан

Психолог

Мектеп

ұжымының әлеуметтік-психологиялық орта деңгейін анықтау

2

«Кәсіби

шындалуға ынталану деңгейін анықтау

Сауалнама

Қаңтар

 

Психолог

Ұстаздардың

өзіндік дамыту деңгейін анықтау

3

Өзіңізге

мінездеме

Тест

Наурыз

Психолог

Өзі

туралы басқа адамдардың ойын білу, шындығында қандай адам екендігіне көз

жеткізу

 

ІІІ. Психопрофилактика

1

Баға

қоюдың бала психологиясына әсері

Кеңес

беру, дәріс

Қараша

Психолог

Бағалау үрдісі кезінде кемшіліктердің алдын алуға кеңестер беру, әділ бағалай

білуге үйрету

2

Мұғалімдерге

арналған психологиялық  тренинг

 

Тренинг

Сәуір

Психолог

Адамға,

жеке тұлғаға өзіндік «Менін» тереңірек таныту, қызығушылығын ояту, өзінің

адамгершілік 

мінез-құлықтарына

баға беру

3

Мектеп

ұжымында жағымды психологиялық қарым-қатынас орнату жаттығулары

Жаттығу

Мамыр

Психолог

Мұғалімдердің

психикалық көңіл-күйлерін көтеру,шығармашылық қабілеттерін бағалай білу, өздеріне

құрметпен қарау,ұжымда сыйластық қарым-қатынас орнату

 

 

 

 

 

 

 

 

Ата –

аналармен жүргізілетін психологиялық жұмыстар

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілу формасы

Жүргізілу уақыты

Кім жүргізеді

Әдістеменің мақсаты

 

1

Ата-аналарға

арналған 10 кеңес

 

Кеңес

беру

 Қыркүйек

Психолог

Ата-ана

мен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайтуға көмектесу

2

Қарым-қатынаста

біз қандаймыз?

 

Психологиялық

тренинг

Қаңтар

Психолог

Ата-аналар

мен оқушылардың

бір-бірімен

қарым-қатынасын жақсарту

3

Отбасында

балаға жағымды психологиялық жағдай туғыза аламыз ба?

 

 

Кеңес

беру, тренинг

Наурыз

Психолог

Отбасында

балаға жағымды психологиялық жағдай туғыза білу

 

 

 

1

Баланың

тұлғалық қалыптасуындағы ата-ананың рөлі

Кеңес

беру

Қараша

Психолог

Жас

ұрапқты қоғамымыздың саналы азаматы етіп тәрбиелеу

2

Ұрпағың

ұлағатты болсын десеңіз...

 

Дөңгелек

үстел

Ақпан

Психолог

Әрбір

ата-ананың пікірін ортаға сала отырып,бала тәрбиесі жөніндегі түсініктерін кеңейту

3

Ата

– аналарға психологиялық кеңес

Кеңес

беру

Жыл

бойы

Психолог

Ата

– аналарға оқушылардың мектепке бейімделуі және ҰБТ пен МАБ туралы түсінік жұмыстарын

жүргізіп, кеңестер беру

4

Оқушылар

арасында суицидтің алдын-алу жолдары

 

 

Түсінік

беру,

кеңес

беру

Сәуір

Психолог

Ата

– аналарға суициалды мінез – құлықтың психологиялық ерекшеліктері туралы түсінік

беру

 

1

«Ата-ана

мен баланың

қарым-қатынасы»

 

Сауалнама,

тренинг

Желтоқсан

Психолог

Ата-ана

мен баланың арасындағы қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру

2

Ата-аналарға

арналған тест

Тест

Наурыз

Психолог

Ата

– аналардың өз балаларымен

 қарым – қатынасын, тәрбиелеу әдістерін анықтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың психологиялық ахуалын нығайту

және суицидтің алдын алуға байланысты іс-шаралар жоспары

 

 

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілу формасы

Кіммен жүргізіледі

Жүргізілу уақыты

Алынатын нәтиже

Кім жүргізеді

 

І. Психодиагностика

1

Мектеп

оқушыларының

психологиялық ахуалын нығайту және суицидтің алдын алуға байланысты

іс-шаралар

жоспарын жасақтау

Жоспар

жасақтау

4-11

сыныптар

Қыркүйек

Оқушылардың

психологиялық ахуалын нығайту және суицидтің алдын алуға, қиындықты жеңе

білуге көмектесу

Мүтән Б

2

Өз

қорқынышыңды жеңе аласың ба?

Тест

9

-11

Қараша

Қорқыныш

деңгейінің жеңе білуін анықтау

Мүтән Б

3

Менің

көңіл-күйім

Тест

8

– 11 сыныптар

Қаңтар

Өз

әдеттері мен жеке ерекшеліктеріне ой жүгіртулеріне мүмкіндік жасау

Мүтән

Б

4

С.Спилбергер

бойынша өзін-өзі бағалаудың тұлғалық шкаласы

 

Тест

8 – 11 сыныптар

Ақпан

 Тұлғаның стреске жеке сезгіштігі ретінде алаңдау

деңгейін анықтау

Мүтән Б

5

Э.Ховард

бойынша стреске төзімділік деңгейін анықтау

Тест

8 – 10 сыныптар

Наурыз

Оқушылардың  стресттік деңгейін анықтау.

Мүтән Б

 

 

 

 

 

6

Депрессиялық

деңгейді анықтауға арналған тест

Тест

7 – 8 сыныптар

Сәуір

Оқушылардың депрессиялық

деңгейін анықтау

Мүтән Б

 

1

Менің

өмірдегі орным

Тренинг

8

– 10 сыныптар

Қараша

Оқушылардың

өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау

Мүтән

Б

2

«Бақыт

сыры»

Тренинг

8

– 10  сыныптар

Сәуір

Оқушылардың

«бақыт» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту

Мүтән

Б

 

1

Оқушыларда

жағымды мінез-құлық қалыптастыруға арналған тренинг

 

Тренинг

8-10

сыныптар

Қазан

Оқушыларға

адамды жақсылыққа жетелейтін жақсы қасиеттермен, әрбір жақсы істердің шапағаты

туралы түсінік

Беру

Мүтән

Б

2

Өмірге

жағымды көзқарасты қалыптастыру тренингі

 

Тренинг

7

– 11 сыныптар

Ақпан

Өмірдегі

стрестік ситуацияларды жеңуге байланысты жағымды реакцияларды әрекетке

келтіруге үйрету

Мүтән

Б

3

Оқушылардың

өмірге құштарлығын арттыру

Тренинг

1

– 7 сыныптар

Сәуір

Өмір

сүру жолдары туралы өзіндік орнын, өмірлік бағдарын дамыту. Ойлау,пайымдау,

шешім қабылдау.

Мүтән

Б

 

1

Жасөспірімдер

суициді және оның психологиялық ерекшеліктері

Баяндама,

кеңес беру

Ұстаздар

мен ата-аналарға

Қараша

Бала

тәрбиесінің дұрыс жолға түсуіне ықпал ету.

Мүтән Б

2

Оқушылар

арасында суицидтің алдын-алу жолдары

 

Түсінік

беру,

кеңес

беру

Ұстаздар

мен ата - аналарға

Сәуір

Ата

– аналар мен мұғалімдерге суициалды мінез – құлықтың психологиялық

ерекшеліктері туралы түсінік беру

Мүтән

Б

                                                   

 

                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дарынды оқушылармен

жүргізілетін жұмыстар

 

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілу формасы

Кіммен жүргізіледі

Жүргізілу уақыты

Алынатын нәтиже

Кім жүргізеді

 

І. Психодиагностика

1

Торренс

әдістемесіндегі тапсырмаларды қолдану арқылы балаларда шығармашылық қабілетті

анықтау және дамыту жолдары

Проективті

суретті тест

1

– 11 сыныптар

Қазан

Балалардың

дарындылық қабілеті мен шығармашылық ойлауын анықтау

Мүтән Б

2

Ойлау

қабілетіндегі белсенділікті дамыту әдістемелері

Әдістеме

1

– 4 сыныптар

Қараша

Оқушылардың  қабілетін 

анықтау

Мүтән Б

3

Мектеп

оқушыларының интеллект деңгейін зерттеуге арналған тест тапсырмалары

Тест

1

– 11 сыныптар

Қаңтар

Оқушылардың

интеллект деңгейін анықтау

Мүтән Б

4

Дарындылық картасы

(Авторы: Савенков А.И.,

Мектептегі психология

7. 2013 ж., 44 бет).

Сауалнама

5-8

сыныптар

Ақпан

Оқушылардың

дарындылықтарын анықтау

 Мүтән Б

 

ІІ. Психопрофилактика

1

Тренинг және

коммуникативті ойын элементтерін қолдану

Тренинг

5

– 11 сыныптар

Желтоқсан

Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, танымдық

қасиеттері мен қызығушылықтарын жетілдіру

Мүтән Б

2

Мен

елімнің ертеңімін

Тренинг

4

– 7 сыныптар

Қаңтар

Логикалық

тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту

А.Сатқанғұлова

3

Оқушылардың

ұйымдастырушылық қабілеттерін анықтау

Тренинг

7

-  11

сыныптар

Наурыз

Оқушыларды

ұйымдастырушылыққа, ойларымен бөлісіп, ашық айтуға дағдыландыру, ойлау қабілетін

дамыту

Мүтән Б

4

Сиқыршыға

саяхат

Ойын

8

– 11 сыныптар

Сәуір

Оқушылардың коммуникативті қабілеттерін

дамыту

Мүтән Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мамандыққа

арналған жұмыстардың жоспары

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілу формасы

Кіммен жүргізіледі

Жүргізілу уақыты

Жұмыстың бағыты

Алынатын нәтиже

Кім жүргізеді

1.   

Бейіндік

сыныптарды нақтылау

Нақтылау

9

сыныптар

Тамыз

Психодиаг-ностика

Бейіндік

сыныптарды нақтылау, психологиялық кеңестер беру

Мүтән Б

2.   

Бірінші сынып оқушыларының

мектепке дайындығын анықтау

(Керн – Йерасек тестісі)

Тест

1 сыныптар

Қыркүйек

Психодиаг-ностика

Оқушылардың әлеуметтік

психологиялық зияткерлік дайындығын

тексеру

Мүтән Б

3.   

Оқушылардың

мектеп мотивациясына бейімделуін (адаптация) анықтау

Анкета

5

сыныптар

Қазан

Психодиаг-ностика

 

5

сынып оқушыларының мектепке бейімделу деңгейін анықтау

Мүтән

Б

4.   

Жігерлілік

және табандылық қасиеттерді  зерттеу

Сауалнама

8-10

сыныптар

Қазан

Психодиаг-ностика

 

Оқушылардың

табандылығының деңгейін анықтау

Мүтән Б

5.   

Біз 5 – сыныпқа барамыз

Тренинг - сабақ

5 сыныптар

Қараша

Психо-

коррекция

Оқушылар арасында үрей, қорқыныш

деңгейлерін анықтап, психологиялық дайындық орнату

Мүтән Б

6.   

Біздің

бесінші сыныптағы тұлғалық дамуымыз

Тренинг

5

сыныптар

Желтоқсан

 

Психо-           

профилактика

Оқушылардың

бастауыш буыннан орта буынға өту кезеңіндегі бейімделуін анықтау

Мүтән Б

7.   

Мамандық

туралы хабардылығың

Сауалнама

8-10

сыныптар

Желтоқсан

Психодиаг-ностика

 

 

Оқушылардың

мамандық туралы пікірлерін кеңейту

Мүтән Б

8.   

«Мен

және менің өмірлік жоспарларым»

Сауалнама

8

– 10 сыныптар

Қаңтар

Психодиаг-ностика

 

Оқушылардың

алға қойған мақсаттарын анықтау

Мүтән Б

9.   

Жоғары  сынып оқушыларының мамандық таңдауына арналған

жаттығулар

Жаттығу

 

9

– 11

сыныптар

Ақпан

Психо-           

профилактика

Оқушылардың

мамандық таңдауында қателеспеуіне көмектесу

Мүтән Б

10.          

 

Д.Голландтың тұлғаның типтерін анықтау тесті

Тест

8-10

сыныптар

Наурыз

Психодиаг-ностика

 

Кәсіби-тұлғалық

типті бағалау мен тұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау

Мүтән Б

11.          

 

Оқушылардың

мамандық таңдауға дайындығын анықтау

Сауалнама

9

– 11 сыныптар

Сәуір

Психодиаг-ностика

 

Оқушылардың

мамандық таңдауға дайындығын анықтау

Мүтән Б

                                                                    

 

 

 

Мектепішілік

тәртіпсіздікке бейім оқушылармен психологиялық бағыттағы жүргізілетін жұмыстардың

жоспары

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілу формасы

Жүргізілу уақыты

Алынатын нәтиже

Кім жүргізеді

І. Психологиялық диагностика

1.  

 

Тәртіпсіздікке

бейім оқушыларды анықтау

Тізім

алу

Қыркүйек

Оқушылардың

жүріс

– тұрысына,

мінез

– құлқына, тәртібіне қадағалау жасап, назарда ұстау

Психологтар,

әлеуметтік

педагог, сынып жетекшілер

2.  

 

Оқушылардың

мектептен тыс уақытын анықтау

Алдын

алу

Қыркүйек

Оқушылардың

бос уақытының ұйымдастырылуын қадағалау

Психологтар,

әлеуметтік

педагог, сынып жетекшілер

3.  

 

Оқушылардың

әлеуметтік және жанұя жағдайымен танысу

Рейдке

шығу

Қазан

Оқушылардың

әлеуметтік және жанұя жағдайымен жақынырақ танысу, тығыз байланыс жасау

Әлеуметтік

педагог, мектеп ембикесі, психологтар

4.  

 

Оқушылардың сабаққа қатысуын жүйелі бақылау

Бақылау

Үнемі

Оқушылардың

сабаққа қатысын бақылау

Психолог,

ТІМ,

сынып жетекшілер

5.  

 

Менің

мінезім осындай

Тест

Қаңтар

Оқушылардың

мінез-құлқын

анықтау

Психолог

6.  

 

Э.Ховард

бойынша стреске төзімділік

психология

Тест

Наурыз

Оқушылардың  стресттік деңгейін анықтау.

Психолог

7.  

 

Депрессиялық

деңгейді анықтауға арналған тест

 

Сауалнама

Сәуір

Оқушылардың депрессиялық

деңгейін анықтау

Психолог

 

8.  

 

Оқушыларда

жағымды мінез-құлық қалыптастыруға арналған тренинг

 

 

Тренинг

Қазан

Оқушыларға

адамды жақсылыққа жетелейтін жақсы қасиеттермен, әрбір жақсы істердің шапағаты

туралы түсінік беру.

Психолог

 

9.  

 

Қарым

– қатынаста агрессияны болдырмау жолдары

 

Тренинг

Қараша

Оқушыларды

бірін-бірі түсіне білуге қалыптастыру. Оқушыларға агрессия күйі туралы түсінік

беру. Ашу мен агрессияны жеңілдетудің жолдарын табу

Психолог

 

10.          

 

Сенімділікке

қадам

Тренинг

Мамыр

Агрессивті

күй және сенімсіздіктің алдын ала отырып, сенімділікке тәрбиелеуді қалыптастыру

Психолог

ІІІ. Психопрофилактика және психологиялық мәдени ағарту

11.          

 

Мектеп

оқушыларының мәдени мінез-құлық ережелері

Мәдени

ережелер-мен  таныстыру

Қараша

Оқушыларға

мектептегі, сыныптағы, қоғамдық орындардағы өз мінез-құлықтарын игере білуге

байланысты ережелер

Психолог

12.          

 

Қиын

балалардың

мінез-құлқын

түзетудің психологиялық мәселелері

Баяндама

Ата-аналар

жиналы-сында

Қиын

балалардың пайда болу себептері мен оларды тәрбиелеу жолдарымен таныстыру

Психолог

13.          

 

Оқушыларға психологиялық кеңес

Кеңес

беру

Жыл

бойы

Оқушыларға

туындаған немесе көкейтесті мәселелеріне орай үнемі

кеңес

беріп отыру

Психолог

14.          

 

Стреске

қарсы әдістер

Ережемен

таныстыру

Ақпан

Оқушылардың

көңіл-күйлерін көтеруге байланысты ережелер

Психолог

15.          

 

«Әке

көрген оқ жонар...»

Кеңес

беру,

әңгімелесу

Наурыз

Ұл

балаларға тән жақсы қасиеттерді бойларына дарыта білуге баулу, ашық әңгімелесу,сырласу

Психолог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұлттық

бірыңғай тестіге дайындауға байланысты психологиялық бағыттағы жүргізілетін

жұмыстардың

жоспары

 

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілу уақыты

Бағытталған

іс-әрекет

Күтілетін нәтиже

І.Әдістемелік бөлім

1

Қажетті

материалдар банкін құру; диагностика,сауалнама,

ескертпелер,кеңестер

Жыл

бойы

Әдістемелік

әдебиеттерді жинақтау және психологиялық анализ жасау

Жинақталған

материалдарды практикада қолдану

2

Оқушылар

мен ата-аналарға ҰБТ-ның мақсаты мен міндеті жөнінде түсінік беру

қыркүйек

Нұсқаулықтармен

таныстырып, хаттама жазу

ҰБТ

жөніндегі түсініктерін кеңейту,ата-аналардың балаларға моралдық тұрғыда көмектесулеріне

ықпал ету

3

Оқушылардың

әлеуметтік жағдайы мен денсаулығына сараптама жасап, мониторингісін шығару

Жыл

бойы

Әлеуметтік

педагог пен мектеп ембикесімен байланыс жасау

Оқушылардың

әлеуметтік жағдайы мен денсаулығын анықтау

4

«Алтын

белгі» белгісіне үміткер оқушылармен әңгімелесу

қыркүйек

Жылы

қарым-қатынас орнату

Оқушыларға

психологиялық тұрғыда көмектер беру

ІІ. Диагностикалық бөлім.

Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас

ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекеттерін зерттеу

 

Бағдарлама

іс-әрекеті

Өтілу

уақыты

Жұмыыс

барысы

Күтілетін

нәтиже

1

Оқушылардың

ҰБТ-ға дайындық деңгейі

Қыркүйек

Сауалнаманы

қорытындылау

Оқушылардың

ҰБТ-ға дайындық деңгейін анықтау

2

Жігерлілік

жәні табандылық қасиеттер

Қазан

Сауалнаманы

қорытындылау

Оқушылардың

жігерлілік қасиеттерін,табандылық деңгейін

анықтау

3

Түлектерді ҰБТ-ге психология-

лық дайындау әдістері:

1.С.Спилбергер бойынша өзін-өзі бағалаудың

тұлғалық шкаласы;

2.Э.Ховард бойынша стресске төзімділік

деңгейін анықтау;

3.Депрессиялық деңгейді анықтауға

арналған тест.

Қараша

Сауалнаманы

қорытындылау

 

 

Тұлғаның

жеке сезгіштігі ретінде алаңдау деңгейін анықтау;

 

Стреске

төзімділік деңгейін білу;

 

Депрессиялық

деңгейін анықтау.

4

«Өзін-өзі

тани білу»

Желтоқсан

Тестіні

қорытындылау

Оқушылардың  күшті және әлсіз жақтарын білу

5

«Өзіңді-өзің

бақылай білесің бе?»

Желтоқсан

Тестіні

қорытындылау

Коммуникативті бақылау деңгейлерін анықтау

6

Жауапты

бола аласың ба?

Қаңтар

Тестіні

қорытындылау

Оқушылардың

жауапкершілігін анықтау

7

Өзіңді

белсенді деп ойлайсың ба?

Қаңтар

Тестіні

қорытындылау

Оқушылардың

белсенділігін арттыру

8

Өзіңді

зейінді немесе зейінді емес қатарына қоса аласың ба?

Ақпан

Тестіні

қорытындылау

Оқушылардың танымдық қабілеттерін анықтау

9

Өзіңді

тәуелсізбін деп санайсың ба?

Ақпан

Тестіні

қорытындылау

Қаншалықты тәуелсіз адам екенін түсінуге көмектесу

 

 

Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық  дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту

жасау

1

Оқушылардың мамандықты дұрыс таңдауына

көмек беру (М/п.№5.2013 ж.)

Қазан

Тренинг

Оқушыларға

мамандық таңдау,олардың әдістері туралы білімдерін,түсініктерін кеңейте

отырып,мамандықтарға қызығушылықтарын арттыру. 

 

2

ҰБТ

–ға  дайындық барысындағы қиындықтар.

Зейінді

дамытуға байланысты әдістемелер

Желтоқсан

Практикалық

жұмыс

Оқушыларды

зейінді дамыту жолдарымен таныстыру.

 

Менің

таңдаған мамандығым

Желтоқсан

Тренинг

Оқушыларға

кәсіп таңдауда  өзінің қалауы және

бойында бар қасиеттерге сүйене алуға,қолынан келетін істі ары қарай дамытуға

бағыт-бағдар беру.

2

Есте

сақтау.Есте сақтау тәсілдері

Қаңтар

Практикалық

жұмыс

Есте

сақтауды дамыту жаттығулары және дамыту тәсілдері

 

ҰБТ-ге

дайындалуға арналған тренинг сабақ

 

Тренинг-сабақ

Оқушылардың

өзін тану арқылы, өзіндік бағалауын қалыптастыру, стресті жеңуге жол көрсету

3

Ата-аналарға психологиялық кеңес: ҰБТ

тапсыруға қалай әзірленеміз?

Ата-ана

жиналысында

Кеңес

беру

Ата-аналарға

психологиялық көмек беру

4

«Балаңыздың ҰБТ-ге дайындығы қалай және

сіз қандай көмек түрлерін бердіңіз немесе бере алдыңыз?» (ата-аналарға)

Ақпан

Сауалнама

Ата-аналардың

жауапкершілігін арттыру

5

ҰБТ-ге дайындық кезіндегі

психологиялық көмек

Наурыз

Кеңес,

лекция

Ата-аналар

мен ұстаздарға кеңес беру

6

Сенімділік .

Қаңтар

тренинг

Әрбір

жеке тұлғаның ойлау қабілетін,ҰБТ-ге деген сенімділігін,көтеріңкі көңіл күй

сезімдерін психология тұрғысында дамыту.

ІҮ. Түзету және дамытушылық бөлім.

Мақсаты: ҰБТ-ға дайындық кезіндегі

стратегиямен өзін-өзі тексеру, өзін-өзі бақылау, өз күшіне деген сенімділігін

жоғарлату.

Бағдарлама

іс-әрекеті

Жүргізілу

уақыты

Жұмыс

барысы

Күтілетін

нәтиже

1

Оқушыларды

ҰБТ-ге психологиялық тұрғыда дайындау (М/п. №5.2013 ж.,36 бет).

Қараша 

Тренинг

ҰБТ-ге

психологиялық қолдау, оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттыру.

2

Тұлғаның

өзіне сенімділігін арттыру

     Қаңтар

тренинг

Өзіне

деген сенімділігін арттыру

3

Стреске

қарсы жаттығулар

Наурыз

тренинг

Стресс

жағдайында өзін ұстауды үйрету

4

Оқушыларды

ҰБТ-ға эмоциялық-психологиялық дайындау

Мамыр

Тренинг-сабақ

Оқушыларды

эмоциялық-психологиялық дайындау

 

Ү. Консультациялық бағыт.

Мақсаты: Оқушыларды ҰБТ ерекшелігімен және өтілу

ережелермен таныстыру. Стреске қарсы тұру жолдарымен таныстыру.

Бағдарлама

іс-әрекеті

Жүргізілу

уақыты

Жұмыс

барысы

Күтілетін

нәтиже

1

ҰБТ-ге

оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындау

Кезінде

Кеңес

беру

 

Оқушылардың

ҰБТ-ге дайындығын арттыру, терең білімді қалыптастыру

2

Оқушыларды

ҰБТ-ге дайындаудағы ата-ана рөлі

Кезінде

Кеңес

беру

 

Ата-ана

мен бала арасындағы сүйіспеншілікті нығайту,әр адамның өзіне деген

сенімділігіне тәрбиелеу

3

ҰБТ

кезіндегі стрестен арылу жолдары

Кезінде

Кеңес

беру

 

Оқушылардың психологиялық мәселелерін анықтау

4

Жүйке

жүйесіне түсетін күштен арылту

Кезінде

Кеңес

беру

 

Қиыншылықтарды

болдырмау жолдарын қарастыру

 

 

Просмотров: 438


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст